Název:
Analýza internetového marketingu Citibank
Překlad názvu:
Internet Marketing Analysis of Citibank
Autoři:
Rytíř, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou internetového marketingu společnosti Citibank. Hlavním cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky prezentace banky na internetu a navrhnout doporučení pro další rozvoj. Toho bude docíleno především provedením analýz přístupnosti a použitelnosti internetových stránek, PPC reklamy, SEO a komunikace na sociálních sítích. Druhotným cílem je zhodnocení využití internetového marketingu na českém bankovním trhu, které je založeno na výsledcích realizovaných analýz.The diploma thesis deals with Citibank internet marketing analysis. The main goals of the diploma thesis are to identify strenghts and weaknesses of Citibank internet presence and to recommend development changes. These will be achieved mainly by performing analysis of web sites accessibility and usability, PPC advertising, search engine optimalization and social media marketing. Secondary goal is to evaluate internet marketing usage across the czech banking market which will be based on results of performed analysis.
Klíčová slova:
banky; Citibank; Internetový marketing; použitelnost; PPC; přístupnost; SEO; Social Media Marketing; sociální sítě; accessibility; banks; Citibank; Internet marketing; PPC; SEO; Social Media Marketing; social networks; usability
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28668