Název: Analýza internetového marketingu Citibank
Překlad názvu: Internet Marketing Analysis of Citibank
Autoři: Rytíř, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: banky; Citibank; Internetový marketing; použitelnost; PPC; přístupnost; SEO; Social Media Marketing; sociální sítě; accessibility; banks; Citibank; Internet marketing; PPC; SEO; Social Media Marketing; social networks; usability

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28668

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72719


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet