Original title: Analýza kritických míst ve strategické analýze a jejich vliv na plánování tržeb pro ocenění podniku
Translated title: An analysis of critical points in the strategy analysis and their effect on sales forecasting for business valuation
Authors: Menčlová, Barbora ; Maříková, Pavla (advisor) ; Hejduková, Markéta (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: external potential; internal potential; strategy analysis; strategická analýza; vnitřní potenciál; vnější potenciál

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/28575

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72215


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share