Název:
Analýza čajového trhu v České republice z hlediska maloobchodního auditu
Překlad názvu:
Analysis of tea market in Czech Republic by retail audit
Autoři:
Palán, Zdeněk ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Matějičná, Simona (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce je komplexní analýza čajového trhu v České republice z pohledu velikosti a vývoje trhu, segmentace trhu dle typů čaje, hlavních výrobců, značek a jejich tržních podílů, významnosti jednotlivých prodejních kanálů, regionů a konkrétních řetězců s cílem zanalyzovat zejména jejich odlišnosti a specifika.The aim of my master's thesis is komplex analysis of tea market in Czech Republic in terms of market size and development, market segmentation by types of tea, main manufacturers, brands and their market shares, importance of channels, regions and retailers to analyse especially their differences and specifics.
Klíčová slova:
analýza; maloobchodní audit; nákupní řetězec; průzkum trhu; čaj; analysis; market research; retail audit; retailer; tea
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28967