Original title:
Analýza čajového trhu v České republice z hlediska maloobchodního auditu
Translated title:
Analysis of tea market in Czech Republic by retail audit
Authors:
Palán, Zdeněk ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Matějičná, Simona (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé diplomové práce je komplexní analýza čajového trhu v České republice z pohledu velikosti a vývoje trhu, segmentace trhu dle typů čaje, hlavních výrobců, značek a jejich tržních podílů, významnosti jednotlivých prodejních kanálů, regionů a konkrétních řetězců s cílem zanalyzovat zejména jejich odlišnosti a specifika.The aim of my master's thesis is komplex analysis of tea market in Czech Republic in terms of market size and development, market segmentation by types of tea, main manufacturers, brands and their market shares, importance of channels, regions and retailers to analyse especially their differences and specifics.
Keywords:
analysis; market research; retail audit; retailer; tea; analýza; maloobchodní audit; nákupní řetězec; průzkum trhu; čaj
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/28967