Název: Meranie spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.
Překlad názvu: The measurement of customers´ satisfaction in Railway company Slovakia, Inc.
Autoři: Harušťáková, Pavlína ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Čikovský, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cieľom bakalárskej práce je vypracovanie merania spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko. Následne je tento výskum systematicky vyhodnotený a sú vytvorené návrhy na zlepšenie. Stratégia orientácie spoločnosti na zákazníka a sústavné zvyšovanie jeho spokojnosti sú veľmi dôležité pre udržanie verného zákazníka. Preto práca druhotne určuje, ktoré znaky spokojnosti v súčasnosti cestujúcich presvedčujú o využívaní služieb železníc a naopak zistiť, čo je dôvodom nedostatočnej motivácie zákazníkov na cestovanie vlakom.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4638

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7135


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet