Original title: PPC reklama ve vyhledávačích
Translated title: Pay Per Click Search Engine Advertising
Authors: Brodilová, Petra ; Stříteský, Václav (advisor) ; Tichý, Jan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: PPC reklama ve vyhledávačích je jedním z nejlépe cílených a nejlépe měřitelných reklamních systémů na internetu. Práce popisuje hlavní PPC systémy ve vyhledavačích s ohledem na české prostředí, postup před založením kampaní v těchto systémech, práci při založení a dále následnou správu těchto kampaní. Zaměřuje se na základní teoretické informace a jejich následné převedení do praxe ukázkou na názorných přikladech.
Keywords: Adwords; Google; Marketing na internetu; PPC; reklama; Sklik

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1903

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7122


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share