Original title: Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.
Translated title: Analysis of the marketing department at ASBIS CZ, spol. s r.o.
Authors: POŠVECOVÁ, Lenka
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: a control stage; a markeketing situational analysis; a marketing plan; a planning stage; A strategic management process; a strategic marketing process; an implementation stage; marketing objectives; marketing strategies; kontrolní etapa; marketingová situační analýza; marketingové cíle; marketingové strategie; marketingový plán; plánovací etapa; realizační etapa; strategický marketingový proces; Strategický řídící proces
Citation: POŠVECOVÁ, Lenka. Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/24136

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71114


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-10-18, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share