Název:
Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.
Překlad názvu:
Analysis of the marketing department at ASBIS CZ, spol. s r.o.
Autoři:
POŠVECOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na fungování marketingového oddělení podniku z pohledu zaměstnance v tomto oddělení, na popis správného fungování oddělení, porovnání a zanalyzování současné situace podložené důkazy a doporučení vhodného řešení tak, aby oddělení fungovalo kvalitně a efektivně a bylo využito všech jeho možností. Bakalářská práce měla potvrdit či vyvrátit následující hypotézy: Marketingové oddělení nepracuje podle zásad marketingového řízení. Marketingové oddělení se zaměřuje pouze na propagaci. Obě dvě hypotézy se potvrdily - marketingové oddělení se zaměřuje na propagaci a částečně marketingový mix, jež jsou ovšem pouze důsledky důležitějších předcházejících činností jako základu pro správná rozhodnutí.The thesis is focused on activities of a marketing department of an IT distributor with a sight of an employee. The aim of the thesis is to analyze current situation, to compare the knowledge with studied professional literature and recommend an appropriate solution in case the marketing department doesn´t work according to the principles of marketing management. Based on the comparison I have to confirm that the department doesn´t fulfill its role according to the marketing strategic planning. The activities have been focused on promotions and a marketing mix mostly, just only consequences of many previous activities more important in a whole process as basis of correct decisions.
Klíčová slova:
kontrolní etapa; marketingová situační analýza; marketingové cíle; marketingové strategie; marketingový plán; plánovací etapa; realizační etapa; strategický marketingový proces; Strategický řídící proces; a control stage; a markeketing situational analysis; a marketing plan; a planning stage; A strategic management process; a strategic marketing process; an implementation stage; marketing objectives; marketing strategies Citace: POŠVECOVÁ, Lenka. Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24136