Název: Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
Překlad názvu: Private labels in a selected retail unit
Autoři: PAŘÍZKOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: maloobchodní jednotka; marketingový výzkum; privátní značky; spotřebitel/zákazník; consumer/customer; market research; private label; retail unit
Citace: PAŘÍZKOVÁ, Jana. Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18349

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71079


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-10-18, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet