Název:
Nástroje utváření pozitivního image
Překlad názvu:
Instruments for creation of positive company image
Autoři:
Vosáhlová, Klára ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma "Nástroje utváření pozitivního image firmy (značky Dermacol)". Byly vytyčeny 3 hlavní cíle: 1. cílem bylo zhodnotit současnou image značky, dalším cílem bylo nastínit metody utváření a obnovování pozitivního image firmy a posledním cílem byla změna image značky Dermacol - návrhy na změnu image. Byl proveden výzkum, ve kterém 30 žen v různých věkových kategoriích odpovědělo na 15 otázek týkajících se image značky. Diplomová práce hodnotí současnou image značky a porovnává ji s ideální image. Z výzkumu vyplývá, že image značky Dermacol je roztříštěná a zmatená, proto jsou v praktické části diplomové práce navrhnuty strategie na rok 2009/2010 na změnu image pro dekorativní, pleťovou a tělovou kosmetiku. Závěrem, pokud se podaří v roce 2009 implementovat všechny strategie na změnu image, je to první krok ke změně vnímání značky. Od těchto strategií se budou odvíjet další kroky a strategie v dalších letech. Očekává se, že změna image je reálná do 5 let.The diploma paper "Instruments for creation of positive company image (image of Dermacol brand)" has 3 goals: The first is evaluation of present image of the brand, the second is methods for creation of positive brand image and the third is proposals for change of the image. I implemented research, where 30 women had answered me to 15 questions dealing with image of Dermacol brand. The result was that image of Dermacol brand is fragmented and confused. Diploma paper explains methods how change image of brand Dermacol and also contains proposals of strategies for change of Dermacol image. At the end is mentioned, if all strategies are implemented in 2009, it will be the first step for change of image. Change of image of Dermacol is expected till 2014.
Klíčová slova:
image; Public relations; změna image; change of image; image; public relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11096