Original title: Zefektivnění prodeje SW produktů prostřednictvím Internetu
Authors: Ovesný, Tomáš ; Kunstová, Renáta (advisor) ; Raška, Ondřej (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tématem této práce je zefektivnění prodeje softwarových produktů prostřednictvím internetu. Celá práce je vztažena na konkrétní firmu, která má v této oblasti problémy. Cílem je firmě pomoci formou návrhů možných změn, které povedou ke zefektivnění prodeje jejích softwarových produktů. V první části práce je nastíněna problematika elektronického obchodování a internet marketingu. Zahrnuje definici těchto pojmů a zabývá se používanými metodami. Nechybí zde vysvětlení pojmů internetová reklama, email marketing, optimalizace pro vyhledávače a další. Další části práce se zabývají již samotnou firmou. Analyzují a hodnotí její současný stav. Nachází se zde porovnání webových stránek s konkurencí a s webem společnosti, která patří mezi nejznámější internetové prodejce. V poslední části jsou uvedeny návrhy a nápady, které by měly firmě zajistit zlepšení prodeje prostřednictvím internetu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3854

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7078


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share