Original title: Marketingový plán usedlosti Škrip na Brači
Authors: Kutíková, Barbora ; Postler, Milan (advisor) ; Hiltavský, Aleš (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce obsahuje vymezení pojmu marketing a pojednává o jednotlivých etapách vývoje marketingu. Vymezuje úlohu marketingového plánování při strategickém řízení firmy. Především je tato práce zaměřena na proces plánování a podobu marketingového plánu. Podrobně se věnuje všem jeho složkám a postupu vypracovávání. Na základě analýzy informací navrhuje strategie pro vybudování usedlosti Škrip na Brači a její uvedení do provozu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7317

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7023


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share