Název:
Marketingový plán usedlosti Škrip na Brači
Autoři:
Kutíková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hiltavský, Aleš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce obsahuje vymezení pojmu marketing a pojednává o jednotlivých etapách vývoje marketingu. Vymezuje úlohu marketingového plánování při strategickém řízení firmy. Především je tato práce zaměřena na proces plánování a podobu marketingového plánu. Podrobně se věnuje všem jeho složkám a postupu vypracovávání. Na základě analýzy informací navrhuje strategie pro vybudování usedlosti Škrip na Brači a její uvedení do provozu.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7317