Název: Ladění GLSL
Překlad názvu: Tool for GLSL Shader Debugging
Autoři: Sabela, Ondřej ; Pečiva, Jan (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2025
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: debugger; GLSL; inspection; instrumentation; interception; interposition; on-the-fly code rewriting; OpenGL; shader; shared library; step-through; toolkit; Visual Studio Code.; Vulkan; GLSL; injekce; instrumentace; krokování; ladící program; OpenGL; přepisování kódu za běhu; sada nástrojů; sdílená knihovna; shader; Visual Studio Code.; Vulkan

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/255115

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-685354


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2025-07-05, naposledy upraven 2025-07-05.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet