Název: Vliv smyslových aspektů na nákupní chování zákazníků (generace Z) v maloobchodních řetězcích
Překlad názvu: The influence of sensory aspects on shopping behaviour of customers (generation Z) in retail chains
Autoři: Pernicová, Natálie ; Charvátová, Kristína (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2025
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: drogerie; exteriér; generace Z; interiér; merchandising; nákupní chování; Smyslový marketing; smysly; spotřebitel; consumer; drugstore; exterior; generation Z; interior; merchandising; senses; Sensory marketing; shopping behaviour

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/252489

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-682726


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2025-06-24, naposledy upraven 2025-06-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet