Original title: Možnosti komunikace hodnoty podnikové informatiky
Translated title: Means of communicating the value of corporate information systems
Authors: Novák, Josef ; Novotný, Ota (advisor) ; Pour, Jan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Ačkoliv je funkce podnikových informačních systémů v dnešní době nezastupitelná, povědomí o významu a hodnotě těchto systémů se stále drží na nízké úrovni. Vedení podniků má o hodnotě přinášené informačním systémem svou vlastní představu, která jen málokdy odpovídá skutečnosti. Je tedy zřejmé, že je potřeba tuto hodnotu do podniku komunikovat. Tak se do budoucna může uvolnit obrovský potenciál, který informační systémy a technologie dnešnímu podnikání mohou přinést. Tato práce vychází z dřívějších výzkumů v různých oblastech ? interní komunikace, rozhraní podniku a informačního systému, interní marketing informačních služeb, soulad podnikové a IT funkce a měření efektivity informačních systémů. Na základě výsledků studií z těchto oblastí jsou identifikovány faktory, které mají na vnímanou hodnotu podnikového informačního systému vliv. V závěru je uveden souhrn všech identifikovaných faktorů. K těmto jednotlivým faktorům jsou pak navrženy některé způsoby, jak je vhodně nastavit či ovlivnit pro dosažení pozitivního efektu.
Keywords: Hodnota IS/ICT; interní marketing; IT funkce; komunikace

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3812

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6609


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share