Název:
Možnosti komunikace hodnoty podnikové informatiky
Překlad názvu:
Means of communicating the value of corporate information systems
Autoři:
Novák, Josef ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Ačkoliv je funkce podnikových informačních systémů v dnešní době nezastupitelná, povědomí o významu a hodnotě těchto systémů se stále drží na nízké úrovni. Vedení podniků má o hodnotě přinášené informačním systémem svou vlastní představu, která jen málokdy odpovídá skutečnosti. Je tedy zřejmé, že je potřeba tuto hodnotu do podniku komunikovat. Tak se do budoucna může uvolnit obrovský potenciál, který informační systémy a technologie dnešnímu podnikání mohou přinést. Tato práce vychází z dřívějších výzkumů v různých oblastech ? interní komunikace, rozhraní podniku a informačního systému, interní marketing informačních služeb, soulad podnikové a IT funkce a měření efektivity informačních systémů. Na základě výsledků studií z těchto oblastí jsou identifikovány faktory, které mají na vnímanou hodnotu podnikového informačního systému vliv. V závěru je uveden souhrn všech identifikovaných faktorů. K těmto jednotlivým faktorům jsou pak navrženy některé způsoby, jak je vhodně nastavit či ovlivnit pro dosažení pozitivního efektu.
Klíčová slova:
Hodnota IS/ICT; interní marketing; IT funkce; komunikace
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3812