Original title:
Nákupné správanie mužov na trhu s módou
Authors:
Káčerová, Natália Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Káčerová, N. Nákupní chování mužů na trhu s módou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020 Diplomová práce se zabývá chováním mužů na trhu s módou, konkrétněji na trhu s oblečením. V práci je zmapované chování mužů při nakupování oblečení, jsou rozebírány rozdíly mezi mužským a ženským chováním na tomto trhu, a také je identifikován typický mužský zákazník na trhu s módou. Následně jsou v práci navrženy doporučení a návrhy pro prodejce módy na základě zjištěných informací z primárního a sekundárního výzkumu. Pro získání podkladů v rámci primárního výzkumu proběhlo dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 504 respondentů, z toho 162 mužů a 342 žen. Hloubkové rozhovory proběhly s devíti muži. Výsledky výzkumu odhalili oblasti, na které by se měly prodejci zaměřit, pokud chtějí zvýšit komfort a spokojenost mužského zákazníka při nákupu.Káčerová, N. The shopping behaviour of men in the fashion market. Diploma the-sis. Brno: Mendel University, 2020 The diploma thesis deals with the behaviour of men in the fashion market, more specifically in the clothing market. The work maps the behaviour of men while shopping for clothes, discusses the differences between male and female behaviour in fashion market and identifies a typical male customer in the fashion market. Subsequently, the thesis gives recommendations and suggestions for fashion sellers based on information obtained from primary and secondary re-search. Primary data are based on questionnaire surveys and in-depth interviews. The questionnaire survey was participated by 504 respondents, of which 162 were men and 342 women. In-depth interviews were conducted with nine men. The research revealed areas that sellers should focus on if they want to increase the comfort and satisfaction of male customer during shopping.
Keywords:
brick-and-mortar stores; clothing; e-shop; fashion; fashion marketing; kamenné prodejny; men; motivace; motivation; muži; móda; módní marketing; nákupní chování; oblečení; shopping behaviour