Název: Vnímání textové stránky příspěvků na sociálních sítích a jeho využití pro marketingové účely
Autoři: Hájek, Radek
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: A/B testing; A/B testovaní; community management; copywriting; eye-tracking; Facebook; hloubkové rozhovory; in-depth interviews; marketing communication; marketing mix; marketingová komunikace; marketingový mix; social networks; sociálni sítě

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=100623

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-648531


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet