Original title: Vnímání textové stránky příspěvků na sociálních sítích a jeho využití pro marketingové účely
Authors: Hájek, Radek
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: A/B testing; A/B testovaní; community management; copywriting; eye-tracking; Facebook; hloubkové rozhovory; in-depth interviews; marketing communication; marketing mix; marketingová komunikace; marketingový mix; social networks; sociálni sítě

Institution: Mendel University in Brno (web)
Document availability information: Available in the digital repository of Mendel University.
Original record: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=100623

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-648531


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Mendel University in Brno
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-09-05, last modified 2024-09-06


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share