Název:
Hodnocení spokojenosti zákazníků Hotel Ski Nové Město na Moravě
Autoři:
Zemánek, Jiří Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Zemánek, J. Hodnocení spokojenosti zákazníků hotelu Ski Nové Město na Moravě. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Předložená bakalářská práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníků hotelu Ski v Novém Městě na Moravě. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak jsou klienti hotelu Ski spokojeni, dále najít mezery v nabídce služeb a také zjistit, co by klienti doporučovali vylepšit nebo změnit. Na základě těchto poznatků pak navrhnout managementu možná zlepšení. Pro tento výzkum byla zvolena metoda dotazníkového šetření. Získaná data byla zpracována do tabulek a grafů v kapitole Vyhodnocení otázek. Dále se práce věnuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a je zakončena kapitolou, která se týká doporučených návrhů a zlepšení.Zemánek, J. Satisfaction of Ski Hotel customers. Bachelor thesis. Brno: Mendel Uni-versity, 2014. This bachelor thesis deals with satisfaction of Ski Hotel customers. The main aim of this thesis is to determine the clients satisfaction with Ski Hotel services, to find gaps in the offered services and to find out what would clients recommend to improve or change. Based on these findings, I would suggest possible improvements to management. The method of questionnaire survey was used for the research. Obtained answers are processed into tables and graphs in the Results section. The thesis is also focused on final evaluation of the research and it is finished by chapter, which concerns the proposals and recommended improvements.
Klíčová slova:
cestovní ruch; dotazníkové šetření; hotel Ski; spokojenost zákazníků