Název:
Vliv online komunikace na tvorbu obchodní strategie
Autoři:
Růža, Štěpán Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje problematice sociálních sítí Facebook a Instagram jako formy podpory prodeje na trhu s elektronikou. Využitím metod dotazníkové-ho šetření a hloubkových rozhovorů byly identifikovány determinanty úspěšné komunikace na sociálních sítích. Pozornost byla zaměřena na vnímání propagace u spotřebitelů generace Y na sociálních sítích, motivaci k sledování firemních pro-filů a identifikaci faktorů k rozhodnutí o nákupu elektroniky. Výstupem práce je doporučení pro tvorbu obchodní strategie na sociálních sítích pro zainteresované subjekty na trhu s elektronikou.The thesis presents the social media Facebook and Instagram as a type of sales promotion of electronics. The determinants of successful communication on social media have been identified by using questionnaires and interviews. The attention has been concentrated on the generation Y behaviour on social media: on the promotion perception, motivation of following business profiles, but also on the identification of factors influencing the purchase. The outcome of the the-sis is a recommendation on how to create a business strategy on social media in the electronics industry.
Klíčová slova:
consumer behaviour; electronics market; Facebook; generace Y; generation Y; Instagram; mileniálové; millennials; nákupní chování; online communication; online komunikace; online marketing; social networks; sociálni sítě; trh s elektronikou