Název:
Etika a právo v oblasti reklamy
Autoři:
Haluzová, Kristýna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Haluzová, K., Etika a právo v oblasti reklamy. Diplomová práce. Brno, 2013 Diplomová práce přináší souhrnný pohled na tvorbu a regulaci reklamních sdělení nejen v rámci jejího marketingového vymezení, ale především s ohledem na její etické a legislativní pojetí. Tato pojetí jsou v práci podána především s ohledem na samoregulaci reklamy, s přihlédnutím k etickému Kodexu reklamy, a dále k předpisům z oblasti veřejného a soukromého práva tak, aby byla nápomoc-na k orientaci v problematice v práci popisované a posloužila jako nástroj pro tvorbu efektivní reklamy v souladu jak s právem, tak s etikou.Haluzová. K., Ethics and Low in advertising. Diploma thesis. Brno, 2013. This thesis provides a comprehensive view of the development and regulation of advertising messages only within its definition of marketing, but also with regard to the ethical and legal concepts. These concepts are at work made especially with regard to advertising self-regulation, with regard to the Code of Ethics advertising, and the regulations of public and private rights and to assist the understanding of the problems described in the work and serve as a tool for effective advertising in accordance with both the law and the ethics.
Klíčová slova:
etika; právo; regulace; reklama; samoregulace