Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etika a právo v oblasti reklamy
Haluzová, Kristýna
Haluzová, K., Etika a právo v oblasti reklamy. Diplomová práce. Brno, 2013 Diplomová práce přináší souhrnný pohled na tvorbu a regulaci reklamních sdělení nejen v rámci jejího marketingového vymezení, ale především s ohledem na její etické a legislativní pojetí. Tato pojetí jsou v práci podána především s ohledem na samoregulaci reklamy, s přihlédnutím k etickému Kodexu reklamy, a dále k předpisům z oblasti veřejného a soukromého práva tak, aby byla nápomoc-na k orientaci v problematice v práci popisované a posloužila jako nástroj pro tvorbu efektivní reklamy v souladu jak s právem, tak s etikou.

Viz též: podobná jména autorů
3 Haluzová, Kateřina
2 Haluzová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.