Název:
Nástroje marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v energetickém odvětví na trhu B2B
Autoři:
Křivánková, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Nástroje marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v energetickém odvětví na trhu B2B. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce zhodnocuje nástroje marketingové komunikace na B2B trhu v rámci energetického odvětví pomocí kvalitativního marketingového výzkumu. Rozebírá, které nástroje marketingové komunikace jsou v tak specifickém od-větví, jako je energetické strojírenství nejefektivnější pro zvýšení prodeje. V první části práce je nastíněný přehled literatury, v druhé části je provedena analýza makroprostředí, odvětví. Ve třetí části je proveden samotný výzkum firem a jejich marketingové komunikace. V závěrečné části diplomové práce je zhodnocení, porovnání a návrh nejefektivnějších nástrojů marketingové komunikace.Promotional methods in energy and power engineering on B2B market for increase sales. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2015. Diploma thesis evaluates the tools of marketing communication on B2B mar-ket in energy sector by using a qualitative marketing research. Analyses which of the tools of marketing communication are the most effective in that specifically sector as energy engineering. In the first part of the thesis is outlined the review of the literature, in the second part is accomplished an analysis of a macroeco-nomic environment and of the sector. In the third part in been accomplished the research of the companies and their marketing communication. In the final part of the diploma thesis are evaluation, comparison and suggestion of the most effective tools of marketing communication.
Klíčová slova:
energetika; inženýring; marketing; marketingová komunikace; prodej; propagace