Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v energetickém odvětví na trhu B2B
Křivánková, Lucie
Nástroje marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v energetickém odvětví na trhu B2B. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce zhodnocuje nástroje marketingové komunikace na B2B trhu v rámci energetického odvětví pomocí kvalitativního marketingového výzkumu. Rozebírá, které nástroje marketingové komunikace jsou v tak specifickém od-větví, jako je energetické strojírenství nejefektivnější pro zvýšení prodeje. V první části práce je nastíněný přehled literatury, v druhé části je provedena analýza makroprostředí, odvětví. Ve třetí části je proveden samotný výzkum firem a jejich marketingové komunikace. V závěrečné části diplomové práce je zhodnocení, porovnání a návrh nejefektivnějších nástrojů marketingové komunikace.
Alois Toufar v roli výtvarníka a pedagoga
KŘIVÁNKOVÁ, Lucie
Tato práce se zabývá významným pedagogem a malířem Aloisem Toufarem. Monitoruje vývoj jeho profesionálního působení s důrazem na pojem "brtnický kroužek" stejně jako místo Toufarova nejen profesního působení. Na rozdíl od všech publikovaných a poněkud neucelených prací o Aloisi Toufarovi, tato práce v podstatě vychází z ústních zdrojů, které ve výsledku dávají mnohem plastičtější obraz o životě Aloise Toufara jako významné osobnosti výtvarného vzdělávání s nejenom regionálním významem. Očekávaným přínosem této práce je znovu zkvalitnění současné úrovně dětského projevu a hlavně zmapování životní a profesní dráhy významné osobnosti výtvarného vzdělávání, která již dnes není příliš exponovaná.

Viz též: podobná jména autorů
4 KŘIVÁNKOVÁ, Lucie
3 Křivánková, Lenka
6 Křivánková, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.