Název:
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
Autoři:
Selingerová, Adéla Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Selingerová, A. Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem mé bakalářské práce je zjistit vlivy, působící spotřebitelovo chování a rozho-dování. Zároveň také zjistit motivy, které zákazníka dokážou zaujmout a které od-radit. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, se seznamujeme s pojmy, zejména z oblasti marketingu a sociologie, se kterými následně v druhé, praktické části pracujeme. V praktické části jsou vytvořené hypotézy, které jsem pomocí kvantitativnímu výzkumu prováděného dotazníky, ověřovala. V druhé části jsem díky odpovědím, vyplývajících z dotazníku, vytvořila nízkonákladovou reklamní kampaň pro konkrétní společnost, která dodává elektrickou energii.Selingerová, A. The effect of advertising on the customer by the selection of the electricity suppliers. Bachelor thesis. Brno: Mendel's University in Brno, 2014. The aim of my Bachelor thesis is to determine the effects that affect consumer's behaviour and decision making. Simultaneously is important to identify the mo-tives, which can interest the customer and which ones discourage them. The thesis is divided into main two parts. In the theoretical part, we are acquainting with the terms, especially from the marketing and sociology sectors, with them we subsequently work in the second-practical part. In the practical part are origi-nated the hypotheses, which I was verifying thanks to quantitative research settled by a questionnaire method. In the second part I have created low-cost advertising campaign of the concrete utility company. This campaign is created thanks to respondent's answers from the questionnaire.
Klíčová slova:
elektrická energie; elektrárna; konkurence; marketing; marketingový výzkum; reklama; reklamní kampaň; sociologický výzkum; sociologie; spotřební chování