Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit mikro podniku Roman Selinger
Selingerová, Adéla ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje obchodních aktivit stávajícího zemědělského mikro podniku prostřednictvím rozšíření výroby o nový druh plodiny, propagací jejího prodeje a zajištěním jejího maximálně možného výnosu. Teoretická část práce obsahuje vymezení hlavních pojmů, potřebných k pochopení dané problematiky. Analytická část popisuje komplexní představení stávajícího podniku pomocí souhrnné analýzy jeho současného stavu. Předmětem závěrečné části práce je soubor návrhů, směřující k úspěšnému rozvoji obchodních aktivit vybraného podniku, navržených na základě výsledků předchozích analýz.
Rozvoj obchodních aktivit mikro podniku Roman Selinger
Selingerová, Adéla ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje obchodních aktivit stávajícího zemědělského mikro podniku prostřednictvím rozšíření výroby o nový druh plodiny, propagací jejího prodeje a zajištěním jejího maximálně možného výnosu. Teoretická část práce obsahuje vymezení hlavních pojmů, potřebných k pochopení dané problematiky. Analytická část popisuje komplexní představení stávajícího podniku pomocí souhrnné analýzy jeho současného stavu. Předmětem závěrečné části práce je soubor návrhů, směřující k úspěšnému rozvoji obchodních aktivit vybraného podniku, navržených na základě výsledků předchozích analýz.
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
Selingerová, Adéla
Selingerová, A. Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem mé bakalářské práce je zjistit vlivy, působící spotřebitelovo chování a rozho-dování. Zároveň také zjistit motivy, které zákazníka dokážou zaujmout a které od-radit. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, se seznamujeme s pojmy, zejména z oblasti marketingu a sociologie, se kterými následně v druhé, praktické části pracujeme. V praktické části jsou vytvořené hypotézy, které jsem pomocí kvantitativnímu výzkumu prováděného dotazníky, ověřovala. V druhé části jsem díky odpovědím, vyplývajících z dotazníku, vytvořila nízkonákladovou reklamní kampaň pro konkrétní společnost, která dodává elektrickou energii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.