|
Rozvoj obchodních aktivit mikro podniku Roman Selinger
Selingerová, Adéla ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje obchodních aktivit stávajícího zemědělského mikro podniku prostřednictvím rozšíření výroby o nový druh plodiny, propagací jejího prodeje a zajištěním jejího maximálně možného výnosu. Teoretická část práce obsahuje vymezení hlavních pojmů, potřebných k pochopení dané problematiky. Analytická část popisuje komplexní představení stávajícího podniku pomocí souhrnné analýzy jeho současného stavu. Předmětem závěrečné části práce je soubor návrhů, směřující k úspěšnému rozvoji obchodních aktivit vybraného podniku, navržených na základě výsledků předchozích analýz.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit mikro podniku Roman Selinger
Selingerová, Adéla ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje obchodních aktivit stávajícího zemědělského mikro podniku prostřednictvím rozšíření výroby o nový druh plodiny, propagací jejího prodeje a zajištěním jejího maximálně možného výnosu. Teoretická část práce obsahuje vymezení hlavních pojmů, potřebných k pochopení dané problematiky. Analytická část popisuje komplexní představení stávajícího podniku pomocí souhrnné analýzy jeho současného stavu. Předmětem závěrečné části práce je soubor návrhů, směřující k úspěšnému rozvoji obchodních aktivit vybraného podniku, navržených na základě výsledků předchozích analýz.
|
|
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
Selingerová, Adéla
Selingerová, A. Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem mé bakalářské práce je zjistit vlivy, působící spotřebitelovo chování a rozho-dování. Zároveň také zjistit motivy, které zákazníka dokážou zaujmout a které od-radit. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, se seznamujeme s pojmy, zejména z oblasti marketingu a sociologie, se kterými následně v druhé, praktické části pracujeme. V praktické části jsou vytvořené hypotézy, které jsem pomocí kvantitativnímu výzkumu prováděného dotazníky, ověřovala. V druhé části jsem díky odpovědím, vyplývajících z dotazníku, vytvořila nízkonákladovou reklamní kampaň pro konkrétní společnost, která dodává elektrickou energii.
|