Název:
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Autoři:
Šrámková, Kristýna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] ŠRÁMKOVÁ, K. Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato diplomová práce si klade za cíl formulovat marketingová doporučení pro začínající influencery na trhu se zbožím pro malé děti a jejich matky, aby jejich práce byla co nejpřínosnější. Marketingový výzkum využívá především primární data získaná prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 799), hloubkových roz-hovorů (n = 30) a vyhodnocení sekundárních dat získaných vlastním dlouhodo-bým pozorováním. Data byla zpracována s využitím MS Excel a Statistica v. 14. Byly vypočteny základní statistické ukazatele a provedena regresní analýza. Hlavním zjištěním je, že tato oblast influencer marketing je velmi perspektivní. Rodiče malých dětí rady influencerů rádi využívají, nejvíce oceňují edukativní obsah a inspirativní příspěvky.ŠRÁMKOVÁ, K. Influencer marketing on the market of products for young children and products related to parenthood. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. This diploma thesis aims to formulate marketing recommendations for be-ginning influencers in the market of goods for young children and their mothers, so that their work is as beneficial as possible. Marketing research mainly uses primary data obtained through a questionnaire survey (n = 799), in-depth inter-views (n = 30) and evaluation of secondary data obtained through author´s own long-term observations. The data were processed using MS Excel and Statistica v. 14. The basic statistical indicators were calculated and regression analysis was performed. The main finding is that this area of influencer marketing is very promising. Parents of young children like to use influencers, most appreciative of educational content and inspirational contributions.
Klíčová slova:
baby goods; dětské zboží; influencer marketing; influencers; market; marketing recommendations; marketingová doporučení; mateřství; motherhood; social networks; sociálni sítě; trh