Název: IBM customer service innovation
Autoři: Bruieva, Daria
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: customer support; information technology; informační technologie; marketing mix; marketingový mix; podpora zákazníků; průzkum spokojenosti; satisfaction survey; strategic planning; strategické plánování

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=100296

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-625802


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet