Název:
Procedurální herní prvky na základě zvuků
Překlad názvu:
Procedural Sound-Based Elements in Games
Autoři:
Ješko, Patrik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Polášek, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Táto bakalárska práca sa zaoberá manipuláciou objektov v hernom prostredí Unity na báze hudby. V tomto projekte sa pozrieme na Rýchlu Fourierovu Transformáciu, detekciu nástupov, generáciu dôb a vhodnú funkcionalitu v Unity. Testovanie s uživateľmi a experimentácia demonstrujú potenciál navrhnutej implementácie a funkcionalite pluginu. Zámer tohto projektu je inšpirovať inováciu v tejto sfére a využiť hudbu ako kreatívny nástroj do nie len hier ale aj ostatných digitálnych medii.
This thesis explores music-driven object manipulation in the Unity game engine, which offers a versatile toolset for artists and creators looking to integrate dynamic elements based on background music. This project implements Fast Fourier Transform using an external library, Onset Detection, beat generation, and related functionalities within Unity. Consumer testing and experimentation demonstrate the potential of the plugin's implementation and functionality. By creating this proof of concept, the intention is to inspire further innovation in this area and leverage music as a creative tool in not only game design but other media as well.
Klíčová slova:
Beat Generation; Dynamic environment; Fast Fourier Transform; Onset Detection; Sound analysis; Unity Game Engine; Analýza zvukou; Detekcia nástupov; Dynamické prostredie; Generovanie dôb; Herné prostredie Unity; Rýchla Fourierova Transformácia
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/249411