Název: Jsou herní novináři zaprodaní aneb vnímání marketingových aktivit a sponzorovaného obsahu herních médií hráči
Překlad názvu: Are game journalists sold out: the perception of game media marketing activities and sponsored content by gamers
Autoři: Krečová, Tereza ; Švelch, Jan (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: herní komunita; herní redaktoři; herní žurnalistika; hry; hráči; marketing; reklama; sponzorovaný obsah; videohry; vnímání; advertising; game journalists; gamers; games; gaming community; gaming journalism; marketing; perception; sponsored content; video games

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191592

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622433


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet