Original title: Vývojový gradient počátečního čtení
Translated title: Pathways to early reading development
Authors: Čermáková, Eliška ; Málková, Gabriela (advisor) ; Nováková Schöffelová, Miroslava (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2024
Language: cze
Keywords: decoding; letter knowledge; pre-literacy skills; preschool age; word recognition; dekódování a rozpoznávání slov; pregramotnostní dovednosti; předškolní věk; znalost písmen

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191582

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622343


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-07-20, last modified 2024-07-20


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share