Název: Vývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnosti
Překlad názvu: Development and implementation of green marketing in the watch indrustry from 2019 to the present
Autoři: Donnerová, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: green marketing; hodinářský průmysl; obsahová analýza; online komunikace; sociální sítě; udržitelnost; content analysis; green marketing; online communication; social networks; sustainability; watch industry

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191395

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622182


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet