Název:
Analýza marketingové komunikace projektu Díky, že můžem v letech 2018 až 2022
Překlad názvu:
Analysis of the marketing communication of the Díky, že můžem project between 2018 and 2022
Autoři:
Zeman, Jakub ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce si klade za cíl popis a analýzu marketingové komunikace neziskového spolku Díky, že můžem v období mezi lety 2018 až 2022. Ve své první části se věnuje teoretickému ukotvení tématu. Mapuje historii, aktivity a hodnotové ukotvení spolku a zároveň se zabývá i charakteristikami marketingové komunikace neziskových a kulturních organizací. Druhá část práce je praktická a obsahuje popis komunikačních aktivit spolku mezi lety 2018 a 2022, ze kterých následně přináší vyhodnocení stanovených komunikačních cílů a doporučení na zlepšení komunikace.This bachelor thesis aims to describe and analyse the marketing communication of the non- profit organisation Díky, že můžem between 2018 and 2022. In its first part, it deals with the theoretical aspects of the topic. It describes the history, activities and values of the association and also offers inside into the characteristics of marketing communication of non-profit and cultural organizations. The second part of the thesis is practical and includes a description of the communication activities of the organisation between 2018 and 2022, from which it then presents an evaluation of the set communication objectives and recommendations for improving communication.
Klíčová slova:
analýza marketingové komunikace; Díky; marketing kulturních subjektů; marketing neziskových organizací; sametová revoluce; že můžem; analysis of marketing communication; Díky; marketing of cultural entities; marketing of non-profit organizations; Velvet Revolution; že můžem