Název: Analýza marketingové komunikace projektu Díky, že můžem v letech 2018 až 2022
Překlad názvu: Analysis of the marketing communication of the Díky, že můžem project between 2018 and 2022
Autoři: Zeman, Jakub ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingové komunikace; Díky; marketing kulturních subjektů; marketing neziskových organizací; sametová revoluce; že můžem; analysis of marketing communication; Díky; marketing of cultural entities; marketing of non-profit organizations; Velvet Revolution; že můžem

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191530

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622130


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet