Název: Návrh marketingové strategie Prague Coffee Festivalu
Překlad názvu: A marketing strategy proposal for the Prague Coffee Festival brand
Autoři: Duba, Šimon ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: káva; kávový festival; Marketingová strategie; obsahový marketing; online marketing; sociální sítě; coffee; coffee festival; content marketing; Marketing strategy; online marketing; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191618

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622023


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet