Název: Porovnání image značky vybraného e-shopu s image značky ideálního online prodejce
Překlad názvu: Comparing brand image of a selected e-shop with a brand image of the ideal online retailer
Autoři: Jarošová, Eliška Marie ; Švecová, Martina (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Klíčová slova: asociace se značkou; brand knowledge; e-shop; outdoorové vybavení; vnímání značky; Značka; Brand; brand associations; brand image; brand knowledge; e-shop; outdoor equipment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191573

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621961


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet