Název: Komparace strategií značek T-Mobile, Vodafone a O2: účinnost komunikace a adaptace trendů oslovujích Generaci Z
Překlad názvu: Comparison of T-Mobile, Vodafone and O2 brand strategies: effectiveness of communication and adaptation of trends addressing Gen Z
Autoři: Sedláčková, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílení; Generace Z; influencer; relevance; sociální sítě; Telekomunikační značka; trendy; účinnost; effectiveness; Generation Z; influencer; relevance; social networks; targeting; Telecommunications brand; trends

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191552

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621205


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet