Original title: Zkušenostní a interpersonální významy v textech nabízejících zboží: analýza komerčních webových stránek zaměřených na muže a ženy
Translated title: Experiential and Interpersonal Meanings in Product-Related Texts: Analysis of Online Shopping Websites Targeting Male and Female Customers
Authors: Dombajová, Helena ; Pípalová, Renata (advisor) ; Lancová, Klára (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2024
Language: eng
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: brands; corpus; experiential meanings; gender; interpersonal meanings; marketing; product-related texts; gender; interpersonální významy; korpus; marketing; průvodní texty k produktům; zkušenostní významy; značky

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189937

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-620669


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-06-30, last modified 2024-06-30


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share