Název: Zkušenostní a interpersonální významy v textech nabízejících zboží: analýza komerčních webových stránek zaměřených na muže a ženy
Překlad názvu: Experiential and Interpersonal Meanings in Product-Related Texts: Analysis of Online Shopping Websites Targeting Male and Female Customers
Autoři: Dombajová, Helena ; Pípalová, Renata (vedoucí práce) ; Lancová, Klára (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: gender; interpersonální významy; korpus; marketing; průvodní texty k produktům; zkušenostní významy; značky; brands; corpus; experiential meanings; gender; interpersonal meanings; marketing; product-related texts

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189937

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-620669


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-30, naposledy upraven 2024-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet