Original title:
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Translated title:
Proposal of on-line marketing stratégy for e-shop
Authors:
Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (referee) ; Havíř, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.
The thesis is focused on the marketing strategy and its proposal in the selected company Escapeza s.r.o. It is divided into three parts. The first part describes the theoretical foundations based on professional publications from various authors who specialize in the field of marketing and marketing strategy. The second part discusses the analysis of the current marketing setup in the selected company and the impact of internal and external factors. The final part of the thesis outlines the proposals for the company's marketing strategy.
Keywords:
advertising setup; customer communication; e-shop; marketing; marketing strategy; online marketing stratégy; proposal for changes in marketing strategy; sales support; e-shop; komunikace se zákazníky; marketing; marketingová strategie; nastavení reklam; návrh změn marketingové strategie; online marketingová strategie; podpora prodeje
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246337