Název:
2D hra v Unity
Překlad názvu:
2D Game in Unity
Autoři:
Hrúz, Šimon ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo][eng]
Práca sa zaoberá komplexným skúmaním metód procedurálneho generovania máp prispôsobených pre herné aplikácie. Ponúka detailnú analýzu rôznych algoritmov bežne používaných pri riešení tejto úlohy v praxy. Dôkladnou analýzovou, hodnotením a strategickým výberom sa podarilo vytvoriť zdokonalenú zbierku generovacích techník, s optimálnym využitím každej z nich. Hlavným výsledkom práce je počítačová hra, slúžiaca ako prezentácia výskumu a praktická ukážka využitia v praxy.
This thesis deals with a comprehensive investigation of procedural map generation methods adapted for game applications. It provides an in-depth analysis of various algorithms commonly used in solving this task in praxy. Through careful analysis, evaluation and strategic selection, an improved collection of generation techniques has been developed, with an optimal use of each of them. The main result of the work is a computer game, serving as a presentation of the research and a practical demonstration of its use in the practice.
Klíčová slova:
2D game; game development; Procedural generation; Unity engine
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248239