Original title:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Translated title:
Proposal to improve the marketing mix of the company
Authors:
Mikulec, Martin ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Havíř, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingový mix společnosti, která se specializuje na výrobu nábytku na zakázku. V první části jsou vysvětleny základní teoretické pojmy z oblasti marketingu. Ve druhé části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu společnosti. Na základě analýzy současného stavu jsou ve třetí části této práce vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu.
This bachelor thesis focuses on the analyzing of the marketing mix of a company that specializes in the production of custom-made furniture. In the first part are explained basic theoretical concepts from the field of marketing. In the second part is anylyzing the current state of the company's marketing mix based on the analysis of the current state, the third part of this thesis makes suggestions for improving the marketing mix.
Keywords:
design; furniture; interior; marketing; marketing mix; price; product; promotion; cena; design; interiér; marketing; marketingový mix; nábytek; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/248319