Original title:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Translated title:
Sales Promotion and Advertising of Company
Authors:
Hrdinková, Nikola ; Havíř, David (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu konkrétní maloobchodní jednotky, a to na prodejnu Studio zdravého spánku ve Slavkově u Brna. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se zabývá teoretickými poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá pojednává o představení vybrané maloobchodní jednotky, analyzuje současnou marketingovou situaci a zároveň obsahuje analýzu konkurence. V poslední části této práce jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.
This bachelor thesis focuses on the sales promotion and advertising of a specific retail unit, namely the Studio zdravého spánku in Slavkov u Brna. The thesis is divided into three parts. The first part contains the theoretical knowledge that forms the basis for the remaining two parts. The second part of the thesis deals with the presentation of the selected retail unit, analyzes the current marketing situation and at the same time includes competitor analysis. The last part presents the proposals for improving the marketing communication of the company in question.
Keywords:
Advertising; communication mix; competition; marketing communication; sales support; komunikační mix; konkurence; marketingová komunikace; podpora prodeje; Reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/248795