Název: Využití současných technik SW inženýrství v oblasti videoher
Překlad názvu: Use of current SW engineering techniques in the field of video games
Autoři: Pavlásek, Jan ; Kroupa, Jiří (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: A* algoritmus; Dijkstrův algoritmus; generování bludiště; plánování trasy; Pygame; A* algorithm; Dijsktra’s algorithm; maze generation; pathplanning; Pygame

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248400

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619746


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet