Název:
Využití herního enginu Unity
Překlad názvu:
Using the Unity game engine
Autoři:
Dundálek, Martin ; Lang, Stanislav (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
V této bakalářské práci bude rozebrán koncept herního enginu, bude popsána stručná historie herních enginů a čtenář bude seznámen s herními enginy využívanými společnostmi vyvíjejícími videohry, které nejsou pro veřejnost dostupné („in-house“ enginy). V druhé části práce bude psáno programové řešení mechanik hry, představení a stručný popis 3D modelovacího programu Blender, který autor využil pro tvorbu modelů do hry, představení a stručný popis prostředí samotného enginu Unity a závěrem se bude zabývat autorem vytvořenou hrou Stanice Heaven Square.
In this bachelor's thesis, the concept of a game engine will be discussed, a brief history of game engines will be described and the reader will be introduced to game engines used by companies developing video games that are not available to the public ("in-house" engines). In the second part of the work, a program solution to the mechanics of the game will be written, an introduction and a brief description of the 3D modeling program Blender, which the author used to create models for the game, an introduction and a brief description of the environment of the Unity engine itself, and the conclusion will deal with the Heaven Square Station game created by the author.
Klíčová slova:
Herní engine; Herní engine Unity; Game engine; Unity game engine
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247983