Název:
Marketingový mix vybraného pivovaru
Překlad názvu:
Marketing mix of the selected brewery
Autoři:
Koplík, Vojtěch ; Smolka, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix konkrétního pivovaru. Struktura práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část poskytuje definice klíčových pojmů z oblasti marketingu a uvádí vybrané analytické metody. V analytické sekci je provedena charakteristika zkoumaného pivovaru a provedeny jsou jednotlivé analýzy. Návrhová část navazuje na zjištění a výsledky z analytické části a přináší konkrétní návrhy na úpravu marketingového mixu tohoto pivovaru
This thesis focuses on the marketing mix of a particular brewery. The structure of the thesis is divided into three main parts: theoretical, analytical and design. The theoretical part provides definitions of key concepts from the field of marketing and presents selected analytical methods. In the analytical section, the characteristics of the investigated brewery are performed and individual analyzes are performed. The proposal part follows on from the findings and results from the analytical part and brings concrete proposals for adjusting the marketing mix of this brewery
Klíčová slova:
4P; Marketing; Marketingový mix; Pivovar; SWOT analýza; 4P; Brewery; Marketing; Marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246368