Original title:
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Translated title:
Proposal to improve the company's marketing mix
Authors:
Pokorný, Jakub ; Chlebovský, Vít (referee) ; Ulč, Jakub (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce se zabývá problematikou v oblasti návrhu na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti za účelem rozšíření trhů. Je rozdělena do tří částí. První část je zaměřena na teoretické definování jednotlivých pojmů a analýz. Druhá část je zaměřena na analýzu společnosti, jak z vnějšího prostředí, tak vnitřního prostředí. Závěrečná část této práce je věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu vycházejících z analýz z předešlé části.
This thesis deals with issues in the field of proposals for improving the marketing mix of a selected company in order to expand markets. It is divided into three parts. The first part is focused on the theoretical definition of individual terms and analyses. The second part is focused on the analysis of the company, both from the external environment and the internal environment. The final part of this work is devoted to suggestions for improving the marketing mix based on the analyzes from the previous part.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing environment; marketing mix; product; security systems; bezpečnostní systémy; komunikační mix; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; produkt
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/248328