Original title:
Podpora prodeje a reklama konkrétní autoškoly
Translated title:
Sales promotion and advertising of specific driving school
Authors:
Holbová, Daniela ; Milichovský, František (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci autoškoly se zaměřením na její reklamu a podporu prodeje. V teoretické části jsou definovány pojmy a metody související s marketingovým a komunikačním mixem, které jsou dále využity k analýze konkrétní autoškoly a její konkurence. V návrhové části jsou představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingové komunikace této autoškoly.
The bachelor thesis focuses on marketing communication of driving school, with a focus on advertising and sales promotion. Terms and methods related to marketing and communication mix are defined in theoretical part of this work, which are further used to analyze specific driving school and its competitors. The last part of this work focuses on proposing specific suggestions that aim to improve marketing communication of this driving school.
Keywords:
advertising; driving school; marketing; promotional mix; sales promotion; autoškola; komunikační mix; marketing; podpora prodeje; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/248794