Název:
Marketingová komunikační strategie a návrhy na zlepšení ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Communication Strategy and Proposals for Improvement in a Selected Company
Autoři:
Esslerová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá strategií marketingové komunikace ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na teoretické poznatky související s problematikou marketingové komunikace. V druhé části je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti. V poslední části jsou navrženy změny pro zlepšení stávající komunikace.
The thesis deals with the marketing communication strategy in a selected company. The first part focuses on theoretical knowledge related to the issue of marketing communication. The second part analyses the current state of marketing communication in the company. In the last part, changes are proposed to improve the current communication.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; online komunikace; communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; online communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246288